Select Page

‘Niets dat waard is gedaan te worden is gemakkelijk’

Samuel Butler

Informatie, interne en externe communicatie voor bedrijfsleven, non-profit, particulieren: de veelheid aan bronnen, media en interactie met de doelgroep geven dynamiek aan de inhoud en vereisen een solide en integere aanpak.

Voor iedere uiting levert Margreet de Jonge een kloppend verhaal. Klein, groot, kort of lang. Met smaak, op tijd, op maat, interessant, witty, verleidend, overtuigend of sec. Concept, idee en analyse vormen de basis voor de methode en uitwerking.

Het pallet: onderzoek, interviews, bladen, readers, boeken, ghostreading en writing, (e-)nieuwsbrieven, webcontent en contentmanagement, blogging, persinformatie, toespraken, presentaties, brochures, keynotes, factsheets, reporting, prospectussen, congresmaterialen.

Samenwerking op projectbasis met onder meer Dick Schaap en Ferenc Faes.

Archidome Holland BV • AW Bruna Uitgevers BV • Bedrijfsregio Kop van Noord-Holland/NoordTopics • Florine Boucher • Franke Architecten BV • Inside Productions BV • Jos Harm BV • LTC Festina • Nederlands Instituut van Psychologen/NIP-sector A&O • Nederlandse Zeevisgroothandel Vereniging (NZV) • Ontwikkelingsbedrijf Noord Holland Noord (NHN) • Stichting BOON • Veteraneninstituut.